Interpol, Palacio Vistalegre, Madrid, 13.11.2010

25nov.10

Evil

Am asteptat mult un nou album Interpol, dar o data venit nu m-a prea impresionat in mod special. Totusi dupa prestatia lui Paul Banks de anul trecut cu actul sau solo Julian Plenti mi-am propus sa prind din nou un concert in formula completa, cu toate ca de cand ii vazusem ultima data la Rock Wercher 2007 lucrurile s-au schimbat putin, Carlos Dengler parasind trupa dupa terminarea inregistrarilor pentru ultimul material. Asta pentru ca desi piesele de pe ‘Skyscraper’ sunt bune, live s-a simtit lipsa celorlati membri.

Planuisem mai intai sa merg la un show mai special intr-un mic teatru din Santiago de Compostela unde nu ar fi incaput mai mult de 600 de persoane, insa zborul mi-a fost anulat. Am ramas sa-i vad in Madrid, fiind putin sceptic in legatura cu calitatea showului, deoarece stiam ca o arena nu e cel mai optim loc pentru stilul lor. Insa spre marea mea surpindere, sunetul a fost aproape impecabil. Au pregatit un setlist de 15+3 piese din care nu au lipsit decat extrem de putine dintre preferatele mele. Startul a fost linistit, s-au mai facut reglaje de la pupitru si Paul si-a incalzit vocea cu piesa ce deschide ‘Interpol’.

Concertul a inceput cu adevarat pentru mine cu „Narc” si „Length of Love” si am ramas frapat din nou de voce, de siguranta ei, de modul in care penduleaza intre doua timbre si de capacitatea ei de a-ti invada sufletul. La „C’mere” publicul a inceput sa cante si a rezonat total cu cei de pe scena pana la sfarsitul concertului. „PDA” m-a impresionat cel mai tare, cu ritmul ei constant precum o bataie accelerata de inima, basul sanatos si chitareala simpla si pitigaiata ce iese in fata pe refren.

Encore-ul a fost epic, Interpol incheind seara in mare stil cu „Evil” si „The Heinrich Maneuver”, Paul Banks multumind si luandu-si ramas bun intr-o spaniola impecabila, iar Samuel Fogarino aruncandu-si betele in public si cerand o mare de maini pentru o poza personala.



No Responses Yet to “Interpol, Palacio Vistalegre, Madrid, 13.11.2010”

  1. Lasă un comentariu

Lasă un comentariu